jobb - Skola

publicerat i Allmänt
Nu är jag vaken! Somnade skit tidigt igår och helt slut var jag! Det var värsta kvällen jag varit med om tror jag. En ny boende hade flyttat in och var jätte orolig/aggressiv.  Fick nästan en knyt näve i ansiktet också!
Sen gör det ju inte lättare när man jobbar med personer som inte kan förstå svenska.
Så det blev bara kaos! Hoppas verkligen att det är lugnare ikväll.
Det har inte blivit så mycket plugg heller:( Sitter och små läser i boken men jag är inte motiverad. Eller jo det är jag men jag har tankarna på andra ställen. Tex hur det ska gå att jobba i kväll. Suck! Jaja jag har ju hela nästa vecka på mig att plugga också. I alla fall inför provet!
Men i helgen ska jag försöka skicka in lite inlämningsuppgifter! Så får jag köra järnet nästa vecka inför provet!
Nä nu ska jag klä på mig lite! Upd mer ikväll! :D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin my self:

Du verkar ju bara ha konstiga grannar :/

Kommentera inlägget här :