litet inlägg så här på kvällskvisten!

publicerat i Allmänt
Sitter hemma hos mamma på alnö och datanördar med min bror och hans kompisar. Dom har suttit framför deras datorer i en vecka i streck med lite sömn på dagarna. Jag tror det kallas datalana. Haha nä skoja. Men förstår inte nöjet med att sitta framför en dator 24 timmar och stirra in på en liten gubbe som hoppar runt! :S
Just nu väntar jag att klockan ska bli så mycket så jag kan ta bussen till Stan. Möta Patrick, han som lovat att förhöra mig om hjärtat. Har lite smått ångest för jag har inte pluggat så mkt idag :P
Men i morgon blir det plugg på Wayens med min nya vän Therese som går i min klass! Sedan blir det träning på spegeln :) Efter det blir det ännu mer plugg. Ska börja mer om andningsorganen! puuuh, det är mycket som ska in!
tur att jag har min kära vän Julia som läser Sjuksköterska. Hon kan ju allt det där redan hon! :D Bara ringa henne om det är något jag inte förstår i boken:)
Nääää Tycker det blir så tråkiga inlägg när jag inte lägger in bilder.
Ska bli bättre på lägga in lite bilder i bloggen:)
HejPaaa

Kommentera inlägget här :