long time no see

publicerat i Allmänt
Jag är sämst på att underhålla min blogg just nu! Har för mycket saker att tänka på än att bara sitta vid datan.
Har stort prov nu vecka 47 i anatomi och fysiologi. Visst det är skit intressant men det är inte lätt! Så det är bara sitta med boken framför näsan hela kvällen idag för att jag ska få in något!
Satt och pluggade en timme igår om hjärtat och dess fysiologi.Så lite har fastnat ändå.
Jaaa. Vad händer idag då?  Tänkte vara så snäll mot Patrick och hjälpa honom att få i ordning hans nya lägenhet! =)
Juste tänkte visa 2 produkter jag köpt från Mary kay partyt hemma hos Therese förra helgen!
Köpte inte alla hudvårdsprodukterna bara 2 stycken. Ansiktstvätten och en hud lotion för ansiktet. Väntar på min foudation också som ska komma snart! :)

Nä vilket flummigt inlägg det blev! Ska vakna till lite och käka något så uppdaterar jag senare :)

Puss

Kommentera inlägget här :