peppad!

publicerat i Allmänt
Nu är jag peppad för att börja träna! Var ju som sagt på Spegeln idag på intro, så det var inget hårt pass jag kört idag. Testat lite maskiner osv. Kör igång på tisdag med Therese kl 8:00 :D
Inte bara det så har dom ringt från jobbet, ska jobba idag 16:00-21, i morgon och på lördag. Sedan Delad tur på söndag 7-12 sedan 16-21.
Sen i december jobbar jag natt 24e, 25e och 26e. Haft sån ångest över pengar nu ett tag. Så jag vart bara glad att dom ringde. Men jag måste få ihop plugget också. Vill inte hamna efter i något. Så jag ska plugga lite när jag kommer hem från jobbet ikväll!
Nä om man ska börja läsa lite om andingsorganen då? :D
Puss!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Desire:

Va duktig du är Anna! Go go !! :) bara att höra av dig om du vill prata om plugget ! :)

Kram

Kommentera inlägget här :