tjoho

publicerat i Allmänt
Ett tag sen jag skrev! Men det är fullt upp med skolan och massa jobb. Just nu sitter jag på skolan och nyss haft utvecklingssamtal med min lärare. Kändes underbart skönt att veta hur man låg i betyg ! Och jag är jätte nöjd!:)

Nu är det bara fokusera och plugga hårt inför anatomi och fysiologi provet som är på måndag! Men det känns lite surt att jag tagit på mig jobb hela helgen då jag egenligen behöver plugga! :( Men det är bara köra på helt enkelt!


KUUURRRR - min mage kurrar som fan just nu. Känns lite jobbigt att man inte käkat något till frukost när man ska träna efter skolan! Men tur så har jag min lilla ängel Therese som tagit med sig en banan åt mig:D

Just nu sitter hon på utvecklingssamtal så jag hoppas det går lika bra för henne också:)

Juste! har inte berättat men jag har min kusin på besök plus att min kära moder ska komma idag! :) Är mycket glad för det!:)

Sen har det skett en sak i familjen som jag inte kan lägga upp just nu,. Men jag är såååå JÄVLAAAA GlAAAD!

HAHA:D Hemskt jag är men det kunde inte bli bättre! ;)


Lite skadeglad kan man få vara:P


nä kännar att inlägget vart rätt flummigt. Men sån är väl jag? Lite flumm?;)


Nä tjing!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma - Barbaemma:

Haha ja det gör hon faktiskt, de har jag inte tänkt på förut. =)

Nu när jag gick in på din blogg så började Nathaii gasta "Anna!! Anna!! Anna mä ut, Anna mä ut!" Haha, hon har inte glömt bort dig iaf. :P

2:a kommentar, skriven , av Emma - Barbaemma:

Sorry att jag inte svarade på sms:et btw. Har lite mönings på mobilen så jag snålar in i de sista för att inte bli utan innan lönen kommer. :P

Kommentera inlägget här :