blåsväder

publicerat i Allmänt
Hej alla! :)
Jag är sämst på uppdatera min blogg! Men nu tänkte jag i alla fall skriva någon rad!
Det var så härligt i morse, jag fick sovmorgon till halv 11 och det vill jag tacka min kära vän Therese för! Om hon inte sagt igår att vi inte hade Vård och Omsorg kl 8 så hade jag klivit upp och gått dit! Och grädden på moset så hade jag bara en lektion och är ledig i morgon ! ;)
Underbar vecka jag haft, förutom att jag varit sjuk. Har haft älsklingen min här och det bara flyter på i skolan! Är så himla lycklig med mitt liv!
Att allt bara kunde vända till något så himla bra på så kort tid. Jag sa det till Patrick igår att jag tror jag hittat mitt inre lugn.
Har inte haft det på mååånga år. Har gått omkring med ångest och mått allmänt dåligt stora delar av dagarna!
Men nu bara flyter allt på.
Är inte alls orolig över min framtid längre, jag vet vad jag vill hålla på med!
Jag kommer bli världens bästa Barnmorska/sjuksköterska. Men det är en lång väg kvar, men jag är på god väg! Har redan avklarat ett halv år i skolan.
Nä det ska bli bra detta! :)
I alla fall, just nu ligger jag i min säng och lyssnar på Disney musik och väntar på min prins som jobbar. Vi ska åka hem till honom i Sundsvall för att hämta ett usb minne. Han håller på bli tokig för att han inte kan kolla på sina serier så jag föreslog att vi kunde åka dit och hämta den.
I morgon blir det ändå lugnt för min del, Patrick ska på nån fest med jobbet så jag ska sitta hemma i lägenheten och bara ta hand om mig själv. Kanske göra en hårinpackning  och fila fötterna. Det är så skönt att göra sånt ibland för man har inte alltid tid med sånt!
Förövrigt så vill jag bara säga att det blåser så sjukt mycket här i Härnösand. När jag skulle till skolan så fick jag hålla i mig i ett träd för att inte blåsa bort typ:P
haha
aja. nu ska jag städa undan lite här hemma.
:D

Kommentera inlägget här :