hallåhallåhallåhallåhallåhallå

publicerat i Allmänt
Ännu en skoldag över. Hade bara en lektion som handlade om basal hygien. Och det var väldigt intressant. Vi fick även lära oss hur man ska tvätta sina händer i vården. Tycker för övrigt att man ska tvätta  sig så hemma för att minska risken för smitt spridningar. Tycker det är viktigt att man kan sånt! Det gör så mycket bara av att man tvättar sina händer noggrant och rätt! :)
Vad har hänt sen sist då? I helgen har jag hängt med Jessica, Wigus och Patrick. Fredagen spenderades hemma i sällskap av syster. Senare på kvällen kom Patrick till mig från jobbfesten.
På lördagen så var jag, Jeska och Wigus på aveny för att kolla på Erik Hassle. Enligt mig så tyckte jag inte han var speciellt bra. Men det var mest wigus som uppskattade uppträdandet. Jag och jessica gled försiktigt iväg för att dricka våra öl för oss själva :P haha

nä men det var en rolig kväll :)










Snyggingarna ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kicki:

Fin du är i håret :D

Kommentera inlägget här :