Idoter som inte kan någonting!!!!!!!

publicerat i Allmänt
Vet knappt vart jag ska börja för att jag är så himla arg och besviken. Men det har  förhoppningsvist löst sig nu tack vare älskling!
Jag beställde ju en soffa för 10 veckor på Inreda å sånt här i Härnösand. Eftersom det kostar lite grann så valde jag att ta den på avbetalning och räntefritt. Så här 10 veckor senare så ringer dom och säger att jag kan komma och hämta min soffa  - weeeei tänker jag. Men sen säger dom att jag ska göra en kreditupplysning.
Va fan? Har dom inte gjort det än?!? Hur kan dom beställa hem en soffa till mig som jag ÄVEN måste betala 500 kr i handpenning för och sedan inte gjort en kreditupplysning ?
Och det visade ju sig då att jag inte gick igenom för att jag tjänar för lite pengar.
KUL! Skit kul , här har jag suttit och längtat 10 veckor och sedan gör dom på detta vis? IDIOTER

Ibland undrar jag vad det är för fel på folk? Fel kan man göra, men detta är bara en princip sak. Man beställer inte hem en soffa och säger att jag ska få den och sedan göra en kreditupplysning.
Nä nu hoppas jag att det löser sig. Är så besviken :'(

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kicki:

Snällt av Patrick! Hoppas det löser sig!!

2:a kommentar, skriven , av Desire:

Men vilka puckoon!! Arg man blir.. hoppas det löser sig med Patriks hjälp ! KRAM!

Kommentera inlägget här :