ingen rubrik idag

publicerat i Allmänt
Förlåt för jag inte uppdaterade som jag lovat. men slänger in ett inlägg nu iaf!
Denna helg kommer bli perfekt! Eller ja, det blir jobb i natt. Inte alls taggad, men jag får kämpa mig igenom natten! Ska ta med mig skolböcker för att plugga lite om det blir tid över!
I morgon så blir det Halloween fest i Sundsvall! Ska träffa alla underbara vänner! :) Kommer bli så roligt!
Men är dock inte nöjd med min Halloween kostym. Det är för liten ! HAhaha. Men det får gå ändå!
;)
Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 5. Ska åka till en klasskamrat för mary kay party:) Inte för att jag har råd att köpa något men kul att testa produkter osv:)
Ska se om min kamera går att få igång. Söp ju sönder den i somras! Annars får ni nöja er med Mobil bilder ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Patricia Törnros:

Tjena, jo det gör jag. Eller gjorde. Vi spelade fotboll ihop ett tag! =) känner du också henne? Hur? Du hörde att du och Patrick var inbjuden till oss på middag vid jul va? =) (ja vet lite långt fram) Men måste planera för jag bor i Linköping just nu och kommer inte hem förrän vid jul. Så typiskt att man inte kan bestämma datum när varken Patrick eller Peter(emmas peter) inte fått sina jobbscheman än.

Kommentera inlägget här :