Kärleken till sina vänner

publicerat i Allmänt
Alla som känner mig vet att jag inte är en ensam varg! Jag hatar att vara ensam. Visst det är jätte skönt att ha sin egna lägenhet osv. Men om jag fick välja så skulle jag klämma ihop alla mina nära och kära i den. Då är jag som lyckligast!
Jag älskar alla mina vänner så otroligt mycket. Jag kan inte hata en person. Och det spelar ingen roll hur dum han/hon har varit så förlåter jag ändå!
Tycker det är så onödigt att gå runt och vara sur på varandra. Vi vet inte om vi kommer leva i morgon. Ta  vara på era nära och kära. Var snäll mot varandra. För livet är för kort för att gå runt och sura.
Jag kommer alltid vara den jag är. Kommer heller inte ändra på mig för någon annans skull. Jag kommer vara samma Anna som bryr sig om folk oavsett vad.
tycker denna bild beskriver vad jag menar.

Kommentera inlägget här :