Sjuuuuk

publicerat i Allmänt
Sitter i köket och försöker plugga, men det går sådär måste jag säga. Har feber och jätte ont i halsen. Inte nog med det så har jag förkylningsblåsor i hela munnen som gör skit ont! Ögonen kliar och mens värk! Jävla skit dag!
Allt är skit skit skit skit skit skit skit skit!
Kan inte läxorna göra sig klara själva? Skulle vara perfekt!
Nä nu ska jag ner på stan och möta babe. Jag är ju en sån snäll flickvän som låter honom låna min cykel till jobbet. Sen får jag gå och hämta den ! Ja, det man ger får man väl tillbaka antar jag!
Efter det måste jag fortsätta plugga så jag blir klar med skiten!  Får bara ångest av att jag låtit det legat och väntat för länge. Så jag får väl skylla mig själv!
Suck!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Rosanna:

Sv: Taaaack! :D

Du jag vet faktiskt inte, jag är så ointresserad utav mig själv just nu så om jag har det, har jag verkligen inte märkt det :o

Kommentera inlägget här :