fredag

publicerat i Allmänt
hallååå hallååå!
Just nu är jag i Härnösand. Ska åka till kicki och björn sen för några glas vin;) Men det blir en lugn kväll för min del. Ska plugga i morgon. Det är så skönt att allt går bra i skolan! Mina lärare tycker jag är jätte duktig och jag har fått VG i nästan varje uppgift jag skickat in. Inte för att skryta men jag är fan bäst ;)
nä men jag är så glad för jag äntligen gör något rätt i mitt liv. Jag har alltid gjort tvärtom. Igår på skolan så hade vi Hälsopedagogik och Fasen vad roligt det är! Jag skulle kunna tänka mig att bli en pedagog och hur kul är inte det?
En sak till,
min snusdosa är slut nu och inga fler ska jag köpa! Jag har alltså bestämt mig för att sluta! =D
hihihihihihihiiii
Nä nu ska jag göra lite nytta. Ringa babe för att jag måste ha mina skoooor ikväll!

Kommentera inlägget här :