ingen rubrik nu

publicerat i Allmänt
Ja, fy tusan vilken dag! Sov första natten i lägenheten igår. Och det första jag fick göra var att ringa securitas (stavas) ? Min granne spelade så sjukt hög musik till 2 på natten och jag skulle upp kl 7. Så jag fick bara 4 timmars sömn.
Så idag har jag varit på skolan från 8 - 14 sen kom min mamma så vi har kört grejen till lägenheten sen 15 idag. Har även köpt lite nytt så som nytt köksbord + 4 stolar. Vart faktiskt rätt nöjd! =) Förutom att jag höll på kasta skiten från balkongen, det tog 3 timmar att sätta ihop fanskapen! Men vi lyckades iaf! Utan någon handyman! ;P
Ja, Nu ska jag väl ta och sova. Ska lätt sova till 11 i morgon eftersom jag är ledig! Sen kör jag och mamma igång med sista flyttlassen!
Och 21:15 blir det jobb och hela helgen!  Måste säga att jag är rätt less att jag ska jobba denne helg eftersom Min kära vän Jeska är i Sundsvall och hälsar på! =(
Nä , nu ska jag sova.
Slänger in bilder på fanskapet och köket.
Det börjar ta sig..... I köket iaf! :P

Kommentera inlägget här :