Nu så!

publicerat i Allmänt
Nu är det bara att flytta in har hämtat ut nycklarna idag. Men det blir inte förens på fredag eftersom jag inte har hjälpflytt tills dess. Sängen ska köpas på fredag också utav Kicki och Björn! Så snälla så att dom vill hjälpa mig!:)
Var i lägenheten idag för att tänka ut vad jag ska ha för färger i rummen! Men jag måste säga att det är svårt! Sen jag som inte ens kan måla!! Snälla HJÄLP någon som kan? :P
Ni får gärna ge mig tips på färger! :)
Lägger upp lite bilder på lägenheten! Bortse från dom fula taperna! :)
Köket
en till del av köket
Hallen
Toan ( med min EGNA tvättmaskin ) Som jag får ta med mig när jag flyttar dessutom ;)
En "Garderob" men stor nog att ha en säng i.
Vardagsrummet
annan vinkel av vardagsrummet
Vardagsrummet och dörren mot hallen .

Kommentera inlägget här :