Yeeey!

publicerat i Allmänt
Hej alla glada eller sura! :P
Jag är glad i alla fall! :)
Har precis kommit hem från skolan och varvar ner med bra musik! Är så glad idag eftersom jag har hittat min lägenhet! Har skrivit på kontraktet och det blir inflyttning på fredag redan!
Usch, allting går så fort! Ska inte klaga, men man hinner inte med sig själv knappt!
Skolan rullar på i vanlig takt, men allt annat vill sig inte. Men när jag har stadgat mig i min nya lägenhet så faller väl allting på plats.....Hoppas jag!
Det känns jätte konstigt att bo själv! Har aldrig gjort det förut, så det kommer bli den största förändringen i mitt liv!
Men samtidigt tror jag det är bra för mig att få känna mig lite mer självständig!
Men ändå, jag är en sällskaps sjukt människa, så ni får gärna komma och hälsa på mig! ;)
Och inte nog med ny lägenhet så hittade jag 2 paket i min brevlåda! ;)
Mina nya leggins och nya luren! Såå Folks! Säger till när ni kan skrota mitt 3 nr. Kommer förmodligen använda mitt gamla Halebop nr! =)  Så ni får gärna sluta vara så snåla att ringa 1 signal nu! För jag har inte abonomang längre !!! ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jeska:

men GRATTIS bajonk!



Detta är du värd :)

Kommentera inlägget här :