Gamla tider.

publicerat i Allmänt



Ibland tänker jag för mycket på det som varit, alldeles för mycket kanske=/ Saknar den tiden man kunde vara ute hela dagarna och göra allt och ingenting. Bara gå hem för att kasta i sig lite middag för att senare gå ut och hänga med kompisarna.

Gå ut och tjuvröka och dricka 3,5 utanför skolor mitt i natten. Tjuvringa till folk man inte gillade, bli kär i varje kille man såg och skriva dagbok.
Åka till stockholm och hänga med kusinerna och träffa massa folk. Att skruva upp högsta ljudet på cdspelaren och dansa och sjunga framför spegeln. Att sminka sig och byta 500 klädesplagg om dagen för att alltid se bra ut.

Lyssna på the rasmus in the shadow 1000 ggr om och njuta av sommaren!!!



Jag saknar mitt, kickis och camillas lilla "kärleksnäste". Att kunna åka till Sundsvall och hänga med alla vänner när man helst behagar.

Hade så roligt när jag var yngre. Har självklart roligt nu också, men det går liksom inte skjuta bort tankarna på det som är nostalgiskt för en. Men det kan vara något som man kan le åt om man har en dålig dag. Att minnas tillbaka och ändå kan se att man haft en bra ungdom.

Hade det gått att spola tillbaka tiden skulle jag lätt hamna där igen. Bara en gång för att slippa känna detta ansvar, då allt bara var frid och fröjd på sitt lilla sett.

Jag fattar inte varför jag längtade att flytta hemifrån och bli vuxen så fort? Herregud, det var ju rena himmelriket att vara tonåring.


Eller vad tycker ni ?
:)





















ta mig tillbaka för en stund :D




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofia Hasselblad:

Haha jaaadu Anna, dom gamla goda tiderna går inte av för hackor. Springa runt i nattlinne mitt i rondellen i limhamn mitt i natten, försöka köpa 3,5% cider på konsum, haha jaa det finns mycket minnen. Gammal bild på oss där också :P

Kommentera inlägget här :