lääängtar!!

publicerat i Allmänt
Fan vad jag är less på kyla! Det är fan vinter över ett halv år här i Sverige. Önskar att det vore tvärt om istället, tänk er 7 månader med sommar:D Fan vad underbart!! Men om det hade varit så, så hade vi nog inte uppskattat sommaren så mycket som vi gör nu!

Vore det så, att vi hade sommar 7 månader om året hade vi saknat vintern då? Inte jag i allafall! Bara om jag kunde åka skidor osv.
Men jag tror dock att man ( iaf jag) ser vintern så negativt.

Skulle man skulle hitta på mer grejer så som tältning, grillning, skidåkting,pimpling och allt vad man kan göra på vintern skulle det vara mycket roligare!

Men jag är alltid så deppig på vintern, ser bara negativa saker. Det är kallt, mörkt och tråkigt.

Nästa vinter ska jag fan köpa mig ett pimpel sett och lära mig åka skidor! Ska ha världens bästa vinter:)

Men sommaren längar jag mest till!!

Kommentera inlägget här :