Underbar vårdag

publicerat i Allmänt
Baby och jag var ut på en promenad innan idag på 2 timmar.Skönt som fan och det var hur varmt som helst:)
Först var vi till min gamla lägenhet och hämtade min cykel och vidare ner till Palmers Tobak för att hämta ut comhem modemet och väl där hämade patrick i bråk med butiksägaren ang nått nummer som patrick skulle ge för att hämta ut modemet. Vilket han inte hade så p sa att han kunde få nummret själv genom ett annat nr han hade med sig, men butiksägaren vägrade.

Så patte sa att det var dålig servicekänsla där och oj vad sur han blev:P Haha, hade det varit jag så hade jag inte startat en disskusion för något sådant.

Men det ordnade sig till slut när p kollade upp nret i sin iphone. Men det hade gång 1000 gånger fortare om butiksägaren kollat upp det på sin dator.

jaja, sur gubbar finns det gott om.

Nu blir det lite mys med babe sen ska vi ta med oss lite frukt och sätta oss vid hamnen och njuta av vår solen:)







Kommentera inlägget här :