våårkväll

publicerat i Allmänt
Det är så himla skönt att vakna tidigt på morgonen, ta på sig skorna, ut och gå med hunden. Det spelar ingen roll hur trött man är för man blir så  pigg när man kommit hem efter turen:)
Sedan satte jag och syrran ihop byrån som ska stå i sovrummet och jag tror det kommer bli jätte fint där inne när jag har inrätt allting:)

Senare på dagen kom Tess hit med lite vin, så vi satt på ballkongen och njöt av vårkvällssolen och några ciggiluringar:D

Efter det kom kicki och björn hit med våra nya madrasser. Det var ju helt fel när jag beställde via internet, så kicki och bear fick ta sig till Ikea, köpa nya och åka med dem hit till härnta!

Men jag är jätte tacksam för de, mina små kycklingar ;)

Här är lite bilder från kvällen iaf:)














MUMS!

Kommentera inlägget här :