åååhhh sunny day!

publicerat i Allmänt
Äntligen lite sol ljus! Det trodde jag verkligen inte efter gårdagsens skitväder! Nu ska jag äta makaroner och köttbullar för snart ska jag ta en lång promenad till Praktiken. Jag jobbar 12:30-21-30 ikväll och heeeela helgen framot! kul va? ;D

Nu är det bara en vecka kvar och det känns faktikt jätte pissigt. Skönt på ett sett att jag kan börja ta på mig jobb som är betalt och negativt för att jag kommer sakna alla jag arbetat med! Kommer ju såklart att få träffa dem igen eftersom jag ska jobba där i sommar och även jobba någon dag när det behövs! :)

Hahaha FY fan vad patrick retade mig i morse! Jag är ingen morgon människa! Och tror ni inte på fan att han kommer, lägger sig brevid mig under mitt täcke och börjar jävlas med hans kalla händer! FY fan , värsta sättet att bli väckt på! Och inte nog med det så började mina bajs grannar spela musik klockan 8 i morse! IDIOTER


Men bara 1,5 månad kvar! För sedan flyttar vi!!!!!!!!!! WIooooo!  


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ':

2:a kommentar, skriven , av Babe:

Visst är jag underbar ibland? :)

Kommentera inlägget här :