Dag 15 – Någonting jag ångrar.

publicerat i Allmänt
Finns massor jag ångrar som jag gjort i mitt liv. Saker som jag sagt och gjort som har sårat dem jag älskar. Men det är väldigt svårt att ta tillbaka sånna saker och det enda man kan göra är att försöka visa motsatsen. Att man aldrig ska göra om det.

Men det finns en grej som jag ångrar så väldigt mycket och det är att jag inte skötte mig när jag gick på gymnasiet. Hade jag kunnat spola tillbaka tiden så hade jag på ändrat allt!






Men det bästa jag gjort nu är att börja plugga i vården! Jag älskar att arbeta med andra människor! Det ger mig så mycket tillbaka! Och den störta önskan jag har är att arbeta i något krisland som barnmorska och rädda svårt sjuka barn!

Så man kan väl säga att allt jag gjort tidigare i mitt liv har jag fått tillbaka nu! Jag hade aldrig vetat vad jag skulle bli om jag inte tog mina chanser:) Hur många vet vad dom vill bli när dem är 23 år???;D

Kommentera inlägget här :