Dag 16 – Innehållet i min väska.

publicerat i Allmänt
haha fan vad jag kommer vara tråkig nu!

Jag har 1000 väskor, men jag använder dem inte! Vet inte varför men jag orkar inte bära runt på en väska när det är viner. Jag har många fickor på min jacka och där proppar jag allt jag behöver! :P

Men till sommaren blir det ändring på det, då åker sommar glajorna på och härliga kjolar och fina linnen! Kan nog hända att jag köper en ny väska då eller två ;)


Det blir inte så mycket uppdatering för mig idag. Min lillasyster är på väg till härnta för att städar ur sin lägenhet. Hon ska ju flytta tillbaka till sundsvall den j*veln ;P iaf, så jag tänkte hjälpa henne lite granna;p Kommer ju få min födelsedagspresent av henne idag ;);) ;)  ååååh så jäfla nyfikeeeen:P


Hörs i kväll! PUSS!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma - Barbaemma:

De e klart att du saknar henne, jag saknar henne t.o.m när hon sover; underbara lilla busunge! =)

2:a kommentar, skriven , av syster:

jag är grymt tacksam för hjälpen och hoppas du vart glad över kläderna ^^

Kommentera inlägget här :