Fakta

publicerat i Allmänt


Smeknamn:
Korvis
Födelsedag: 19 februari 1988
Bor: härnösand
Arbete: jobbar som vårdbiträde på olika boenden. Men just nu pågår en vårdutbilding till Undersköterska.

FAVORIT…

Färg:
Rosa, grå, svart och vitt
Plats: soffan, malmö
Drog: snus
Fordon: Den dyraste och finaste! ;O)
Film: Twilight sagan, a lot like love
Djur: Hund
Affär: HM, Gina, Veromoda
Serie: 70th heven.
Café: Waynes
Skor: högklack

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Allt för ofta
Gnälla: Ibland
Skrika: Händer inte ofta.
Sova: ja när jag är trött......
Drömma mardrömmar: det brukar hända ibland.
Drömma sexdrömmar: njae, händer väl ;)
Försöka vara annorlunda: inte då!
Klä dig i svart: brukar inte klä mig i svart ofta, men det händer väl att jag gör det.
Ha sex: hehe
Hata folk: Nä det kan jag inte. Men klart att jag kan irritera mig på en människa som gjort något jag stör mig på. Men inte hata.
Lita på folk: Det är min svaghet. Jag litar på folk för ofta.

NÄR…

Åt du senast:
30 min sen. köttfärs och godblandsallad!
Läste du en bok senast: Nån månad sen. Twilight sagan! :D
Var du på konsert senast: oj längesen! Måste ha varit Jimmy Jansson med syrran för kanske 8 år sen:P haha

Köpte du något senast: En grå tröja från Hm:) tack svärmor och svägerska!
Kysste du någon senast: I dag:)
Svor du senast: det gör jag varje dag!:P
Sjöng du senast: Igår.
Klagade du senast: Idag.
Är det sommar: Det är sommar förhoppningsvis om 4 månader.

VEM…

Saknar du:
Just nu saknar jag min vän i malmö.
Rörde dig sist: Patrick
Kysste dig sist: patrick
Gjorde dig riktigt glad senast: Julia
Fick du sms från senast: Merima.

HAR DU…

För många vänner:
nej har mina vänner som jag är nöjd med! Brukar säga bättre med få och äkta vänner än många och falska vänner.
Tvångstankar: Ingen aning.
Någon annan psykisk sjukdom: Panikångest/ Ångest
Färgat håret: yes
Brutit några ben: nyckelbenet när jag var liten.
Några piercings: öronen och naveln
Egen dator: ja en liten rosa mini pc.
Gjort bort dig rejält: Har hänt !:P
Bra självförtroende: går som i skov de där!:P
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Det har jag gjort några gånger.
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: ja
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja


HUR….

Går du:
med båda fötterna på jorden:P
Fördriver du tiden: Skola,pojkvän,vänner och jobb.
Mycket pengar har du: dåligt
Tjänar du pengar: csn
Ofta diskar du: Var och varannnan dag.
Ofta städar du: nån gång i veckan
Ofta träffar du din familj: För sällan.
Mycket äter du: normalt. Men ibland händer det att jag bara trycker i mig.

ÄR DU..

Förstående:
Ja
Öppensinnad: tror det?:P
Arrogant: nä det hoppas jag inte. Är jag?
Osäker: Ja det händer.
Blyg: Ibland
Smart: jafan!
Sentimental: Ja ibland
Pratglad: ja när jag är på bra humör så!:P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Jag snor denna :-)

Kommentera inlägget här :