Jag och min tur!

publicerat i Allmänt
den 31 januari gjorde jag ett cellprov hos min barnmorska. Idag när jag äntligen är på bra humör och allt är frid och fröjd så ska det förstöras av ett enda litet brev.

Ett brev jag fick från gynmottagingen som innehåller information att dem hittat en del cellförändringar som dem vill undersöka nogrannare på.

Och jag är en person som tar allt på fullaste allvar! Jag kan inte tänka possetivt när det gäller mig! Jag har alltid haft oturen på min sida och jag tänker alltid det värsta!

Mina tankar nu är

1. att jag har livmoderhalscanser och att dem måste operera bort hela livmodern så jag aldrig kan få barn mer!
2. att det är så illa att jag inte har några många år kvar att leva.


Jag kan liksom inte tänka att nä men det är säkert ingen fara.

Det värsta just nu är att jag måste vänta!!! Väntan att få en återkallning och väntan på provsvaret. Vad kommer hända här näst?

Fy fan säger jag bara! Jag har tappat tron på allt just nu! Nu får det bli som det blir Jag orkar inte vara possitiv längre. För nu har jag fått nog.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Svärmor:

Skulle vilja säga att du ska skärpa dig MEN eftersom jag är likadan å målar fan på väggen så fort det är nåt så........men cellförändringar i din ålder brukar väl sällan vara nåt allvarligt.Som du säger så är väl väntan det värsta, man vill ju veta allt på en gång.men jag är säker på att allt är bra.....men man kan ju bli tokig på att allt jävlas......

Kommentera inlägget här :