längar!!

publicerat i Allmänt
På lördag är det som sagt min födelsedag, den ska spenderas blandannat med dessa puddingar!
Är speciellt glad att en av mina bästa vänner kommer upp från sthlm för att komma på festen, Min lilla bajonk;)

Det är alltid så underbart att få träffa alla sina vänner samtidigt! Det är inte alltid man får det tillfället för att alla har sina liv och jag bor i en skithåla.

Kommer befinna mig i Sundsvall eftersom det är lättast för alla! Har som sagt bara en stökig liten sketen etta:P



tyvärr ska inte gnars och wig vara med :(



å inte Julia heller... Men du kan ju alltid komma senare? ;)




min Bajonk <3






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Hihi! I morgon ses viiii! :)

2:a kommentar, skriven , av EMILIA DIVEBY:

Ska bli sååå kul!! =)

Kommentera inlägget här :