god eftermiddag

publicerat i Allmänt
Jag har verkligen blivit bra på att blogga, så jag tänkte att jag skulle slänga iväg ett till blogg inlägg till idag!
Eftersom jag har en sån bra kompis som hålller koll på allting till mig, hade hon inte ringt mig i morse så hade jag missat lektionen idag. :P

Efter skolan så bjöd jag äskling på Tai och senare var vi ut och shoppade lite. Mest saker till skolan:P
Tog bilder på det jag handla så ska ni få se ;)


Massor med Te och min älsklings parfym! SJP NYC



Mina löparskor kom idag också! Nu ska jag bara bli frisk och sen blir träning för fulla muggar!!!!



Sedan nya fräscha böcker till en ny skolstart och ny termin. :)



Och dessa filmer!!!!!!! ÄLSKAR verkligen twilight sagan, har dock inte haft pengar att köpa filmerna men nu så körde jag på stort! Ska ha alla! =)

Kommentera inlägget här :