mödravården

publicerat i Allmänt
Hej Alla glada!

Bra humör idag, kan nog vara pga det fina vädret. Var upp kl 6 i morse, tog min 40 minuters promenad till praktiken. Idag skulle jag egentligen slutat 14, men jag fick gå 2 timmar tidigare. Skulle nämligen till mödravården för att göra ett cellprov!

Alltid lika kul att gå dit och fläka skönheten där nere!! ;P haha. Men sån tur så fick jag välja barnmorska och då blev det min bm som jag hade när jag väntade Joline.  Kändes tryggt. Så hon passade på att göra Cellprovet, satt in en spiral och även ett klamydia test. Klamydia testen ville hon göra eftersom jag har bytat partner så varför inte 3 flugor i en smäll :)

Men när hon skulle sätta in spiralen så höll jag BOKSTAVLIGT på att dö! Det gjorde så fruktansvärt ont, så jävla ont att jag nästan svimmade på bristen och mådde illa osv. Haha, fick ligga kvar 20 minuter för att det skulle gå över.

Nä fy fan!! Aldrig mer säger jag bara. Nu hoppas jag att den får sitta där tills barnverkstaden ska sättas igång ! ;D



( en bild lånd från google) Så här ser en kopparspiral ut för er som ej vet! :P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Jag har en hormonspiral och det gjorde så jäääääääääääääääääääääävla ont att sätta in den. Fy fan alltså. Men spiral är skitbra, iaf på mig! Skönt att slippa p-piller å komma ihåg att ta dom varje dag, nä spiral är bäst! Hoppas att det kommer gå bra för dig.. När jag hade kopparspiral blödde jag 3 veckor av 4 i månaden.. Usch men det är ju olika från person till person!

2:a kommentar, skriven , av Kicki:

Bra anna!!! :)

Kommentera inlägget här :