Snormaja.

publicerat i Allmänt
Jag har inte varit förlyld sen början på förra året och nu så bjöd min älskade pojkvän på en redig förkylning. Känner mig verkligen döds sjuk, men jag har inte haft någon feber. Tror jag tagit tempen säkert 10 ggr men den visar bara på 37,4. Men jag känner mig snurrig och snor i mängder plus lite hosta och ögon sveda. Börjar fundera på om det är något som är fel på Patricks termometer:S Jag vet att jag har feber och haft det hela dan igår också! :P

Sen att jag är vaken nu är för att jag inte kan andas genom nästan, vilket gör det svårt för mig att riktigt somna. Tror jag vaknat 4-5 ggr i natt. Och vid 4 tiden så gav jag upp och la mig i soffan därför det gick inte sova brevid Patte sjuuukt varmt!

Så nu ligger jag i soffan, tittar på barnkanalen med lite tända ljus och myser ner mig under täcket mitt!
Här ska jag ligga hela dagen! :)



( googlade på sjukling)

Så här känner jag mig idag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av PT:

Finns inga sådana bilder på mig ;D

Kommentera inlägget här :