åh sunnyday.

publicerat i Allmänt
Det är verkligen underbart när solen vill titta fram och när det börjar dra sig till vår! Men man ska inte lura sig av vädret! Rätt var det är så blir det snöstorm och minus 30 grader igen!  Det brukar ju bli så innan våren kommer. Precis när man börjar "klä av sig" vinterkläderna och tar på sig tunnare kläder så blir det snorkallt.

Har funderat över det. Varför klär man sig för varmt när det är varmt ute eller tvärtom. Så gör jag i alla fall! Som i morse tex. Det var jätte kallt i morse, då var jag tvungen att dra på mig vinterjackan. Men när man går ut från skolan när klockan är 12 så är det svin varmt.

Nä så nu när jag och Tess var på stan så köpte jag mig en vår jacka! Den är perfekt! Den är inte för varm och inte för kall!

Jackan finns i 3 färger och kostar 399 kr är väldigt stor i storlekarna så jag kunde ha en Medium och finns ända upp till Large. Dö läckra tycker jag! Och jag tog en svart.







Går också att beställa på hm;s hemsida : http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_YTT_JAC&shoptype=S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lisbeth köhlqvist:

Ett problem mindre i huvudet att tänka på. Snygg var den också

2:a kommentar, skriven , av Alexandra (kusin):

Den var jätte fin! När du fixat en kamera får du ta en bild med jackan på så jag får se hur den ser ut. kanske värd att köpa? ;) behöver nämligen en ny vår jacka, hihi. :)

Kommentera inlägget här :