Busey

publicerat i Allmänt


Det var längesen jag uppdaterade bloggen nu känner jag! Har haft fullt upp i skolan......... Det svämmar över med skoluppgifter och inlämningar. Jag sitter numera ihopklistrad med litteratursböckerna och försöker beta av uppgift efter uppgift.

Och inte nog med det så jobbar jag också och försöker planera in våran flytt som ska ske om en månad. Måste jobba så jag har pengar så det inte ska bli jobbigt med dubbelhyra och andra utgifter.

Ja det är väl detta som kallas för vuxenlivet. Ansvar....... suck, kan man inte få bli liten igen och leka hela dagarna! ;P

Nu väntar jag på hjärtat för vi ska till coop för att handla in levrebröd ? (stavas det så?)

Hoppas ni har det bra allasammans!! Kommer börja uppdatera mer när min tid räcker till.

Puss och kram!



Kommentera inlägget här :