litet kvälls inlägg.

publicerat i Allmänt
Eller natt kanske. Borde lägga mig och sova snart för jag ska upp klockan sex i morgon bitti. Det blir jobb till 13 sen plugga resterande tid av dagen.

Ikväll ska en vän ha inflyttningsfest och alla brudarna ska dit. Känns riktigt pissit att missa dessa tillfällen då man kan träffa alla. Känner mig just nu väldigt isolerad här i Hsand då man inte kan åka någonstans eftersom jag antingern jobbar eller måste gå på skolan.

Men efter vecka tretton har jag lite i skolan så det enda jag ska göra är att jobba några veckor. Så då har jag mer egen tid för att göra saker så som att träffa alla vänner:)

Jobbade ikväll och när jag kom hem så packade jag första flyttlådan. Känns så skönt att det snart är dax. Den 2a april flyttar vi!!:) till en 76 kvm stor lägenhet en liten bit från stan och bara 2 minuter till min skola och 15 minuter till mitt jobb:)

Så underbart!:)


Ska bli roligt att inreda lägenheten också:) Har stora planer, men en sak i taget=)
Nä nu ska jag sätta igång ett avsnitt av 7th heaven sedan sova


Kommentera inlägget här :