Plugghäst

publicerat i Allmänt
Jag skojar inte, jag har suttit och pluggat sen halv 5 idag. Blev klar typ nyss. Känner mig jätte duktig nu faktiskt! Är nästan klar med en uppgift i Social omsorg. Har suttit och skrivit 3 sidor dataskiven text. Plus att jag suttit med lite frågor inför slut tentan i Vård och omsorg i 3 jävla timmar. Jag förtjänar att gör någonting annat just nu, som att sova tex. Ska upp halv 8 i morgon har en lektion i vård och omsorg och sedan slutar jag halv 12:)

Sedan har jag heela dagen på mig att göra vad fasen jag vill!:) Ska självklart lägga ner tid på plugg också men jag ska nog gå iväg och träna innan middagen:) mitt träningskort går ut den 3e.

Iaf, innan jag drog hem från skolan idag gick jag ner på stan för att fönsershoppa lite. Inte alls smart med tanke på min impulsshopping jag kan få för mig att göra ibland.

Men det slutade med att jag gick in på en herr affär där jag hittade en superduperapsnygg tröja till Patrick. Plus en tshirt som jag vetat om han att han ville ha. Klappat och klart så har jag handlar kläder för 1000 kr till min hjärtevän.


man är för snälldum ibland. Men det skiter jag i. Jag tycker det är så roligt att köpa kläder till andra. Och speciellt till Patrick! TYcker att han kan ändra sin klädstil lite ja ;)








haha min lilla mupp <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

muppnathan haha

Kommentera inlägget här :