Dålig uppdatering igen.

publicerat i Allmänt
Jag är inge vidare på att uppdatera denna blogg! Blir med när jag känner för det! Det är mycket nice;are att vara ute i fina vädret än att sitta hemma vid datorn;P

Har varit skit less för att jag beställde ett Torrschampoo från Bangerhead som kostade mycket pengar. Använt den en gång och nu är den slut :S 
Skickade ett Argt mail till deras support :

Hej!

Jag beställde ett torrshampoo och produkten heter( ROCKAHOLIC TIGI ) från för en vecka sen. Har använt den en gång för att testa hur den påverkades på mitt hår. Alltså sprayade bara på en hår slinga. Nu när jag skulle använda den på håret för andra gången så var flaskan slut. Har inte överdoserat den alls. Jag betalade över 140 kr för den och känner mig lurad, den ska väl räcka till att använda mer än en gång?!

Vill ha en ny eller pengar tillbaka!


MVH Anna Hasselblad


Och till svar fick jag :

Hej Anna,
Vi skickar två nya till dig och drar denna produkt från sortimentet tills vidare. Vi beklagar att den inte fungerar och har informerat TIGI om detta. Vi har som policy att aldrig släppa iväg defekta varor och vi uppskattar att du återkom till oss med detta.
Med vänlig hälsning
BangerHead.se


Det var ju hyggligt av dem!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jessica:

Men vad bra att dom tog det seriöst! :)

2:a kommentar, skriven , av Camilla:

Ska fan också maila.. Fast jag beställde från en annan sida, men exakt samma produkt och hade exakt samma problem!

Kommentera inlägget här :