tisdag.

publicerat i Allmänt
Sitter hemma i min ensamhet och lyssnar på musik. Känns sämst eftersom det inte är så mycket jobb just nu, det underlättar inte plånboken direkt! Men det är bara hålla tummarna på att dem ringer från bemanningen snart och att jag förmodligen ska få bli introducerad på ädelhem.
Men nästa vecka är det fullbokat med jobb tack å lov för det! Kommer förmodligen få jobba dubbelpass för att hinna ikapp denna veckas jobb om jag inte får nå mer dvs.
Annars då? Har precis kommit hem efter ett härligt konditions+ styrke pass på actic. Ska nog gå iväg och sola lite senare. Nu är jag nere på 75 kg prick, har stått rätt stilla på vågen nu ett tag, var ju som sagt ut i helgen och mycket beror nog på det. Men jag bryr mig inte. Det är inte vågen som är det viktigaste, utan hur jag mår och jag mår hur bra som helst! :)
Nä om man kanske ta tag i disken, så man får något vettigt gjort idag iaf!
Puss<3

Kommentera inlägget här :