24 års kalas.

publicerat i Allmänt
Helgen har jag tillbringat i Sundsvall med goa vänner. I lördags  (igår) var jag, jessica och tränade på hennes gym, sola och unnade oss lite massage efter träningen. På kvällen gick vi i nästan 30 minusgrader till Nettan för att fira hennes födelsedag med massa andra vänner!
Kvällen blev toppen! Både jag och Jessica var duktiga och höll oss nyktra, eller delvis iaf! Vi var inte bakis när vi vaknade i alla fall! Vilken kändes skönt, för jag skulle jobba idag och vill inte vara bakis då!
Just nu ligger jag i sängen hemma efter en bra arbetskväll  och kollar på 2 and a half men och njuter av tystheten ett tag. För snart kommer Patrick med hans vänner och ockuperar upp vardagsrummet för att se på Superbowl hela natten!:P
Tur att man är ledig i morgon! Om inte annat så får jag väl våldsgästa Carro inatt ;)
Tänkte bjuppa på lite bilder från gårdagen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jess:

Hysta vilka bilder!



Tack för i helgen! :)

Kommentera inlägget här :