hälsosam.

publicerat i Allmänt
Som alla kanske vet så har jag börjat leva ett ganska så hälsosamt liv! Jag tränar ungefär 4 gånger i veckan och äter bara nyttig mat! Självklart äter jag skitmat ibland också men då UNNAR jag mig verkligen då jag gör mig förtjänt av det! Jag förstår verkligen inte hur jag förut för några år sedan klarat av att vara en soffpotatis och låtit mig själv gå upp 30 kg?! Det finns ingen bättre känsla när man rört på sig och ännu bättre att vara förtjänt av att ligga i soffan hela kvällen och unna sig något gott!
Att gå ner i vikt är inget man gör en gång och slutar med det utan det är en livslång process! Man ska ju hålla vikten också:)
Ni må tycka att jag är lite mallig men ja, det är jag! Som jag slitit för att bli den jag är nu! ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jeska:

Du är så duktiiiig!! :) <3

Kommentera inlägget här :