jag i ett nötskal

publicerat i Allmänt
Varit hur peppad som helst för träning idag, när jag väl kommer dit så klantar jag till mig BIG TIME!
Alla crosstrainers var upptagna så jag och carro bestämmer oss för att springa lite på löpbandet, hur som haver så hittade jag inte min handduk och börjar kolla mig runt. Ser den ligga bakom mig på golvet under löpbandet, jag vet inte hur jag tänkte men stängde inte av löpbandet och åker bakåt med en jävla fart och mina reflexer gör så att jag tar i med vänstra handen och fastnar UNDER bandet. JA ni läste rätt, två av mina fingrar är totalt krossade nu och en nagel är blå och håller på trilla av.
Jag tackar Gud att jag var jävligt snabb att dra ut handen för annars hade hela handen och armen rykt.
Försöker efter denna pinsamma händelse smita ut så ingen skulle se att jag faktiskt gjorde illa mig, så jag går ner till personalen och frågar efter plåster. Vet inte exakt när men efter det så blir allting svart......
HUR kan kan allting hända mig? hahaha
personalen fick plåstra om mig, syns inte så bra på bilden men lillfingret är dubbelt så stor och sönder köttad och ringfingret håller på tappa nageln.

Kommentera inlägget här :