En solig dag.....

publicerat i Allmänt

...och jag måste jobba! Varför ska det jämt vara fint väder när jag ska jobba? Hoppas innerligt på regn hela helgen, men bara soligt i morgon mellan 12-16 då jag går hem på timmar;) 

Denna vecka har jag endast varit ledig 1 dag, men nästa helg då ska jag vara ledig!:)
Denna sommar kommer bli så bra! Kommer iofs jobba hela sommarn, men det gör inte mig någonting, kommer tjäna bra och när jag väl är ledig kan jag göra saker:) 

Just nu ska jag försöka spara så mycket pengar som möjligt så jag har bra fickpeng när vi åker till Tunisien:) Fy fan vad skönt det ska bli! Att åka utomlands med massa kompisar det händer inte varje dag! Det kommer bli så jävla kul! Längtar så sjukt mycket tills vi åker! :)

Måste köpa mig en ny bikini också eller kanske två stycken, för mina är helt utslinta och fula. ENiligt mina beräkningar är det bara 71 dagar kvar så nedräkningen börjar nu för mig! :D:D:D






Kommentera inlägget här :