En vän i nöden...

publicerat i Allmänt
Hej allihopa!

Idag har jag också sovit ut, men i morgon blir det jobb 7-13 både ons och to och sedan har jag helg igen! Hoppas jag iaf:P

Ligger på min allra heligaste plats i soffan, försöker hitta orken till att klä på mig och gå ner på stan. Ska köpa med mig lite blåbärssoppa till henne när jag ändå är där.

Jag tycker om att "ta hand" om folk när dem är sjuka, det är något inom mig som uppfylls på ett possitivt sett när jag får göra det! haha hur sjukt är inte det? Men jag antar att det är därför jag valt att jobba med det jag gör också.

Frågan är nu, om jag lyckas hålla fingrarna i styr och inte köpa parfymen:P Kanske köper parfymen nu och shortsen sedan? Äh ja få se!

Nä nu ska jag göra mig iordning och gå ner på stan.
HZ!



fin carro

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin:

Du är så omtämksam och snäll du! :) KUL att du börjat blogga lite oftare!!! :D

Kommentera inlägget här :