LEDIIIIIG

publicerat i Allmänt

GUD vad man uppskattar dem lediga dagarna när man jobbat mycket! Idag har jag verkligen haft me-time, vilken jag inte haft på länge. Har bara trosat runt för mig själv, gjort bara det jag vill göra och inte behöva ta hänsyn till någon annan.

Började dagen med att sova ut, sov typ till halv 12 och det var välbehövligt! Stack iväg, tränade en timme eller två och sedan strosat runt på stan. Hittade så mycket som jag ville ha, bland annat en escada parfym och ett par ljusblåa jeans shorts! Men jag höll fingrarna i styr och kom hem med endast en ny almanacka.

När löningen kommer ska jag köpa mig parfymen och shortsen! Hoppas bara shortsen finns kvar dock. JAaaa, klockan började närma sig runt 17 tiden så jag smet förbi Waynes och köpte mig en ceasarsallad och rakavägen hem. Mumsade i mig sallade på balkongen, satt där i bikini och solade längeeeee. Å nu sitter jag här, nyduschad, i min nya onepiece och lyssnar på disneymusik:D

LIVET <3



Kommentera inlägget här :