Min fina lillasyster

publicerat i Allmänt
Kommer hit idag!!!:) Hon åkte iväg till Norge för att hon skulle jobba i 6 månader, men den drömmen slogs i spillror när hennes idiotiska arbetsgivare lovade mer än han kunde göra. Hon och hennes kompisar fick sparken redan efter 4 dagar, då syrran sagt upp lägenheten och slängt alla sina saker.

Kan ni förstå hur fruktansvärt?! Men som alltid är min lillasyster den starkaste länken av hos alla syskon och hon har tagit sig upp, trots att hon blev jätte ledsen och besviken. Det kallar jag STARKT! Att kunna åka iväg, säga upp sin lägenhet och bara dra till ett annat land det är MODIGT!

Önskar att jag kunde vara lite mer som henne! Nä gud vad jag beundrar dig Malin! <3





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

äsch hade inte klarat det utan min underbara familj och grannar <<33 dock undrar jag den första bilden vart fan var den ifrån ?? inget minne av den dock...

Kommentera inlägget här :