dålig uppdatering nu igen...

publicerat i Allmänt
Bloggar endast när jag verkligen känner för det känns det som! Ikväll är väl en sån kväll då man känner för att skriva av sig och faktisk tycka att man varit ganska duktig för en gångs skull!:P
Jag är ju duktig annars men har faktiskt varit extra duktig idag. Har verkligen kommit i rutin på dagarna och på sista tiden har jag jobbat så mycket att jag nästan tillbringat hela min tid på jobbet. Men idag hade jag en ledig dag och den har jag utnyttjad fullt ut!
Började dagen med att sova ut till kl 10:30! Hur underbart som helst! Kan inte räkna med tio fingrar när jag fick sova ut senast! Käkade frukost, tvättade, var ute på en timmes promme i solen, städat, handlat, åkt runt på äventyr med Patrick. Nu ligger jag här, med nytvättade sängkläder, doft ljus tända i hela lägenheten och förbereder mig mentalt för ännu en arbetsdag från 7-21:30.

Har tvättat mina träningskläder så dem är fräscha till morgondagens träning på mina timmar! Som tur att man har sån snäll pojkvän som vill skjutsa mig dit från mitt jobb så jag sparar lite tid. Är ju bara ledig 4 timmar mellan 12-16 så dem få timmarna vill jag utnyttja fullt ut!
Nu ska jag gona ner mig i kudden!
Hejpa!

Kommentera inlägget här :