Hejåhåå

publicerat i Allmänt
Några dagar sedan jag bloggade sist nu, så jag skriver väl några rader :)
Just nu ligger jag i sängen helt nyduschad efter ett hårt cardiopass på gymmet och dricker kaffe!:) Har varit ledig i 2 dagar från jobbet, så jag har verkligen utnyttjat min lediga tid fullt ut! Bara haft en Anna dag och gjort saker som jag tycker om att göra utan att stressa!
Igår var jag och hälsade på syster min i någon timme, till min förvåning så var våran farbror där som jag inte träffat på jätte länge! Blev väldigt chockad måste jag säga, det är så kul att träffa släkten och det är inte varje dag man gör det heller.
Veckan som var har jag bara jobbat, fast förra helgen var jag i Sundsvall och umgicks med mina vänner! En hel kväll med Kicki, Björn och Jeska slår allt! Vi kollade på Mello och åt gott! Dagen efter ( söndag ) passade vi på att boka in oss alla på ett träningspass på ester! Hur kul som helst! Kicki å natta kom lite sent men jag och Jessica körde 45 minuter på crossen och 15 min styrka. FY FAN vad jag är svag i mina armar! Hua! Det var ett svettigt och givande pass, så vi avslutade det hela min solning!
Lite bilder från helgen:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jeska:

HAHA vilken jävla bild!!

Kommentera inlägget här :